perjantai 1. helmikuuta 2013

Kotitehtävä 1.

21 päivää jäljellä...

Onkohan tämä nyt sitä kuuluisaa aikuistumista, kun kotitehtävien palautukseen on vielä (enää) 21 päivää aikaa ja minä tyttö olen jo palauttamassa ensimmäisiä tehtäviä. Opiskeluaikoina kotitehtävät olisi kaivettu esiin vasta pari päivää ennen palautusta ja hyräilty salaa mielessä Fleetwood Macin Homework:ä.



Kuva: GoldenEel

Kasva isoksi älä aikuiseksi


Tosin myönnettäköön, että ensimmäisen tehtävän tein jo kurssipäivien aikana, ja tehtävät jotka ovat kohta valmiina ovat niitä hauskoja tehtäviä, missä pääsee tekemään eikä vain lukemaan. Eli vielä on kaikki edellytykset sille, että Godinit SOSTACit ja muut markkinoinnin materiaalit etsitään käsiin vasta viikolla 8.

En siis vielä tituleeraa itseäni aikuiseksi, mutta voin kertoa, että ensimmäisen tehtävän osalta tein nämä asiat:

  • Loin BLOGIN Miten opiskella matkailun sähköistä liiketoimintaa
  • Kirjoitin blogitekstin linkkeineen, liitin videon uudelle sivulle
  • Muokkasin blogistani haluamani näköisen
  • Liitin blogiini analytiikkaa
  • Tilasin RSS-syötteitä ja Google Alertseja
  • Sekä liitin sivuille Disqusen

8 kommenttia:

  1. Helena sun blogi ei ole tuossa kimpussa tai minä olen sokea!!!

    VastaaPoista
  2. Niin siis minun listassa? Ilkan listassa mun blogi löytyy nimella How to Study Again? MSL13. Tämä oli nimi millä aloitin ja vaihdoin sen jo toisenpäivän loppu puolella, koska halusin suomenkielisen nimen suomenkieliseen blogiini. Ilkan blogiin jäi kuitenkin tuo vanha nimi kummittelemaan. Klassista! ;)

    VastaaPoista
  3. Noniin ilmankos meni blondi sekaisin :D

    VastaaPoista
  4. Ja samoin, tämä blondi sekoili otsikoiden kanssa =D

    VastaaPoista
  5. Nyt on läksyt tehty ja viimeiseen iltaan meni niinkuin ennustin, mutta hyvillä mielin aikataulun sihteen kuitenkin.

    JA aikuisten oikeasti: kihlattuni veljen koira melkein söi mun Läksy-USB:n viime viikolla! ;)

    VastaaPoista
  6. Siisti ja selkeä ulkoasu tässä sinun blogissasi Helena! Jaksaa tutkia ja lukea enemmänkin kun taustat eivät ole häiritsemässä ja kaikki löytyy helposti. Viimeiseen iltaan meni lopulta minunkin postaukseni vaikka kovasti olin niitä suunnitellut aiemmin tekeväni :)

    VastaaPoista
  7. Onneksi sentään vikat tehtävät on tehty viime tingassa...

    VastaaPoista