maanantai 18. helmikuuta 2013

Kotitehtävä 6.

Kotitehtävä 6 on nyt myös valmis. Olen tilannut kaikki opiskelutoverieni blogit ja seuraavia ansioituneita blogeja olen kommentoinut.

Mirkan: Google Alerts
Hannan: Markkinointisuunnitelma
Suvin: Mitä tarkoitetaan konversiolla
Jannen: Internetmarkkinoinnin Tehtävä 7. JA Internetmarkkinoinnin tehtävä 5.
Lauran: Markkinointi suunnittelu Internetin ihmeellisessä maailmassa JA Shet Godin "What Matters Now" Kokemukseni (olen ilolla lukenut kaikki kirjoitukset)
Jukan: Kotitehtävä 3.
Riinan: Internet advertising; The Medium is The Difference
Anetten: Mediaseurantaa

Olin kerrassaan äimän käkenä, miten monipuolisesti ja laaja-alaisesti eri aiheisiin on paneuduttu. Opiskelutovereiden kirjoitukset ovat inspiroineet minuakin yrittämään parhaani. Olen myös saanut paljon uusia näkökulmia, joita en olisi löytänyt yksin asioita pyörittelemällä. Tarkoitus on vielä jatkaa kirjoitusten kommentointia ja toivottavasti saamme vielä aikaan hedelmäisen kuplivaa keskustelua.


Kuva: dps

4 kommenttia:

  1. Olen shokissa että joku on jaksanut lukea kaikki mongerrukseni :D mutta kiitos jos niistä on ollut iloa! Olen antanut kaiken vaan tulla, Mietinkin alussa vähän virallisempaa tyyliä mutta kirjoitus ei sujunut, joten päätin antaa mennä luonnosyaan ja katsoa mitä tulee :D On todella mukava kuulla muiden kommentteja omista kirjoituksista ja käydä itsekkin kommentoimassa muiden, saa erilaista näkökulmaa asioihin!

    VastaaPoista
  2. Ole hyvä =) Luin toki toistenkin kirjoituksia mielelläni. Taisi tehtävällä olla tarkoituksensa. Ainakin itse sain apua ja uusia näkökulmia GURU-tovereiltani.

    VastaaPoista
  3. Tämä on siis selkeästi hyvä tehtävä. "Pakko" toimii joskus melko hyvin motivoijana.

    VastaaPoista
  4. Erittäin hyvä tehtävä. Varsinkin näin MiinaMyöhäisen tarvitsee vain nojata taaksepäin, kiinnittää turvavyö ja nauttia mahtavista analyyseistä. Tajuntaa räjäyttävä, varsinkin kun lukee kaikki sfäärin postaukset samalla kertaa...

    VastaaPoista